zondag 29 november 2015

Mini-postzakken Kussens en meer....!!


Mini-postzakken kussen gemaakt voor het mini-kraampje van het Winkeltje!
Zo schattig.
Een project van het winkeltje om met z'n allen het kraampje vullen met mini-spulletjes en voor de kerst wordt het kraampje verloot!



En weer is er een tas af!



 Titia heeft haar eigen tas afgemaakt, afgelopen week!

Erg mooi is deze tas geworden, en natuurlijk uniek!
Titia is er blij mee!!
En ik natuurlijk ook!







Voor het Bernina-advent project heb ik m'n foto's ingestuurd, 
Erg benieuwd wanneer het op het Bernina-blog komt te staan!






Afgelopen zaterdag borduurcusus gehad, ook weer erg leuk.
En ook nog weer veel geleerd!!





Maar nu ben ik bezig met postzakken- kussen, en dan op ware grote.
Het resultaat zie je volgende week.



Fijne week!!

Groetjes, Hennie










2 opmerkingen:

Crea-roosje zei

Leuk die postzakken1
En die tas van Titia is ook prachtig gworden leuk hoor!
waar heb je die borduurcurcus gevolgd?
Ik ben ook op zoek voor mijn borduurmachine.
groetjes Esther

Vlijtige Lies zei

Die zijn schattig zeg ,de mini kussentjes! En de tas,wat een mooie stof! Ik ga eens op het Bernina blog kijken naar je advent project. Ik ben benieuwd,het zal vast erg mooi zijn. groet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails