zondag 21 juli 2013

Daar komt de PTT........

Afgelopen week heb ik eindelijk mijn fietstassen opgepimpt naar fietstassen waar ik echt  blij van wordt!
 
Zo zagen ze er eerst uit. Ook prima natuurlijk, maar ik vond ze nogal saai. Ze pasten niet echt bij mijn fiets. Ik had nog wat stof van 'de stoel' over en hiermee heb ik mijn fietstassen een beetje vrolijker gemaakt.
 

Ik had net in een winterjas een nieuwe rits gezet.
De oude is nu weer goed gebruikt! Om de kleppen een beetje zwaarder te maken heb ik er deze rits langs gezet.


En nog een hele kleine versiering.
 

Met een klein steekje heb ik de kleppen ook nog vast gezet, dan blijven ze wat mooier hangen.

Ik ben er erg tevreden mee!
Dus als je de PTT langs ziet fietsen........
Dan ben ik het!! Ha, ha !!


En met het mooie weer heb ik mijn Singertje maar eens buiten uitgeprobeerd!

Laat ik maar meteen een 'makkelijk'  stofje nemen......
Een kantje.... als omhulsel voor en boekje.
Met een leuk printje erop.

En.... het is gelukt. Het Singer doet het goed.
 

Happy Sewing Machine Day!
Eigenlijk werk ik buiten nooit met de machine, altijd met de hand, maar dit is leuk!!!!
 
Fijne week!!!
Geniet van het mooie weer!!
 
Groetjes, Hennie
 

Uit eigen tuin!

7 opmerkingen:

Marian zei

Wat gaaf die tassen....dat is echt een heel leuk idee.
Ik denk niet dat ik je zomaar tegen zal komen, maar ik zal even extra kijken als ik iemand met zulke fietstassen voorbij zie komen.......:)

Cattinka zei

Hallo Hennie,
die Satteltaschen sehen im Post Look sehr cool aus, und das kleine Büchlein gefällt mir auch sehr gut.
LG
KATRIN W.

Corina zei

Die zijn leuk geworden je fiets tassen. Ik zit wel vaker buiten hoor met mooi weer achter de naaimachine. Denk ook niet dat ik je tegen kom op de fiets maar wie weet.

Corina

Linda zei

Meid wat zijn je fietstassen superleuk geworden en ook het boekje erg mooi. En lekker toch buiten achter je machientje??? Lieve groetjes Linda

Unknown zei

ohhh Hennie wat een gave fietstas
zo kan je er wel mee voor de dag komen!!

groetjes,Gerrie

Kim zei

Hennie,

wat zijn die fietstassen gaaaaf geworden! Echt, daar mag je heel blij mee zijn. Superleuk!

En dat heerlijke fruit uit eigen tuin, er is niets lekkerders he... jammie!

Suus zei

Ik vind ze prachtig, wat een goed idee. En een leuke blog heb je. Ik heb je jeanstas tutorial gebruikt om een oude broek te recyclen, dank daarvoor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails