vrijdag 22 februari 2013

Jeans-tas deel 5

De broek is al bijna een tas geworden!

Vandaag gaan we eerst de banden aan elkaar zetten tot de lengte die we willen hebben.
We strijken de banden op de breedte die we ze willen geven. Dit doen we met de jeans stof, en met de voering stof.

Daarna spelden we en stikken we alles op elkaar.

Daarna halen we de buitentas nog even weer uit de binnentas.
We zetten nu de banden op de lengte die je zelf prettig vind, aan de boord van de tas. Je kunt het haast niet zien op de foto, maar ik heb hem met bijpassend garen met de stiksteek vastgezet.
En dit dan op de 4 plekken zoals op de foto.


Dit was het alweer voor vandaag!!!
De tas is bijna af, nog een paar kleine afwerkingen en we kunnen er mee op pad!!

Fijne dag vandaag!!!


 Groetjes, Hennie



4 opmerkingen:

Corina zei

Gaat nog best snel om zo'n tas te maken als je het zo op de plaatjes ziet, ben benieuwd nog wat dingen halen en dan aan de slag het meeste ligt al klaar dus wie weet kan ik er het weekend al mee beginnen. Vind hem in elk geval heel erg leuk worden.

Corina

Anoniem zei

Hij gaat goed Hennie.

Dochterlief zou een spijkerbroek voor me opzoeken.Dus wie weet ga ik je beschrijving nog hard nodig hebben!!


Fijn weekend.


Groetjes Thea ♥

Elizabeth zei

wat een gezellige tas is dit zeg! Leuk zo met dat ruitjes stofje. Ga je zeker plezier aan beleven. Lekker voor de zomer.

Geckoboxes zei

Ik kijk niet elke dag rond in bloggersland, dus zie nu pas dat je deze tas al bijna af hebt! Leuk geworden!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails