zondag 17 februari 2013

Handwerkbeurs Zwolle!

Afgelopen vrijdag zijn we naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest!!
Het was er super- leuk, gezellig druk, en er waren de prachtigste dingen te zien!
Zoals dit: een doorzichtige naaimachine!
Prachtig toch??


Mijn zus en ik liepen met onze zelfgemaakte Jeans-tassen en bij de Bernina stand,  daar vertelde er iemand dat ze hier een Hoed hadden gemaakt van oude spijkerbroeken.
Geweldig Mooi!!!


Bij de workshops was het ook erg leuk!

Mij nichtje gaat vandaag deze workshop doen en gaat haar eigen tas maken.
Mijn zus gaat gewoon vandaag nog een keer naar de beurs!!
Ze moet ook nog een hele bestelling meenemen voor iedereen, want aan het eind van de dag waren vrijdag alle leuke dingen uitverkocht!


Nog een paar dingen meegebracht, Mart heeft er een toren van gebouwd en een foto van gemaakt.


En nu ga ik weer bezig met de voorbereiding van de tutorial van de Jeans-tas die morgen begint!
Ik vind het zooo, leuk!!!
Ik hoop dat ik iedereen (ha, ha een paar zou ook al leuk zijn!) enthousiast kan maken voor het maken van een eigengemaakte Jeans-tas!!!


Tot Morgen !!

Groetjes, Hennie


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails